E-Shop

CzechPOINT

Co je CzechPOINT?

Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál, tedy Czech POINT je projektem, jehož cílem je zredukovat přílišnou byrokracii ve vztahu občan – veřejná správa. V současnosti musí občan často navštívit několik úřadů k vyřízení jednoho problému. Czech POINT slouží jako asistované místo výkonu veřejné správy, umožňující komunikaci se státem prostřednictvím jednoho místa tak, aby „obíhala data ne občan“.

Cílem projektu Czech POINT je vytvořit garantovanou službu pro komunikaci se státem prostřednictvím jednoho universálního místa, kde je možné získat a ověřit data z veřejných i neveřejných informačních systémů, úředně ověřit dokumenty a listiny, převést písemné dokumenty do elektronické podoby a naopak, získat informace o průběhu správních řízení ve vztahu k občanovi a podat podání pro zahájení řízení správních orgánů. Jde tedy o maximální využití údajů ve vlastnictví státu tak, aby byly minimalizovány požadavky na občany.

Projekt Czech POINT přináší značné ulehčení komunikace se státem. V některých situacích stačí dojít pouze na jeden úřad. V konečné fázi projektu by občan mohl své záležitosti vyřizovat i z domova prostřednictvím internetu.

Pracovníci, kteří zabezpečují chod CzechPOINT na MěÚ v Týnci nad Labem:

Bíža Miroslav
Tel.: 321 781 508
e-mail:matrika@tynecnadlabem.cz

Petra Marková
Tel.:321 781 100
e-mail: markova@tynecnadlabem.cz

Úřední hodiny:

Pondělí   7:30 - 12:00  12:30 - 17:00

Úterý       7:30 - 12:00  12:30 - 15:00

Středa     7:30 - 12:00  12:30 - 17:00

Čtvrtek:    není úřední den

Pátek:      7:30 - 12:00



Co vše poskytuje CzechPOINT?

 

Upozornění

 Výpisy, které získáte na kontaktních místech Czech POINT jsou primárně určeny pro použití na území České republiky. Použití listin v zahraničí se řídí různými pravidly a v případě, že budete pro vaší listinu vyžadovat tzv. superlegalizaci nebo apostilizaci, je nutné získat jí u vlastníka dané agendy (např. výpis z KN na příslušním katastrálním pracovišti, výpis z RT přímo na Rejstříku trestů).